۲۰
مرداد

چیزهایی که باید در هنگام تعویض آسانسور خود به دنبال آن باشید

اگر آسانسور ساختمان یا ساختمان تجاری شما سالها درحال شروع شدن است یا اغلب به تعمیر نیاز دارد ، ممکن است زمان بروزرسانی یا تعویض آن باشد. موارد زیادی وجود دارد که می تواند شما را به جایگزینی آسانسور ، از شکایت مستاجر گرفته تا تعویض قطعات مکرر ، سوق دهد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که اکنون زمان مناسب برای تعویض یا به روزرسانی واحد شما است.سرعت آهسته:آیا متوجه تغییر سرعت شده اید؟ قبلاً کارآمد و سریع بود ، اما اکنون کند شده است؟ این به مرور زمان طبیعی است. پارگی زیادی برای آسانسورها در طی سالها اتفاق می افتد ، همانطور که مهمانی های بزرگ در داخل آن جمع می شوند و در طول روز متوقف می شود. فشار بارهای سنگین روزانه مطمئناً می تواند تلفات زیادی را به همراه داشته باشد. این یک خطر ایمنی برای مسافران است. برنامه ریزی برای جایگزینی یا به روز رسانی را شروع کنید و همه را به سمت پله ها هدایت کنید تا کار به سرعت انجام شود.
سطح متوسط:
معمول است که آسانسور مسن کمی متوقف شده در بالای طبقه یا طبقه زیر آن باشد. این می تواند باعث خطر جدی شود. به علاوه ، این سیگنال را نشان می دهد که ترمزها از بین رفته اند ، که این یک نگرانی ایمنی نیز هست. تسطیح میانی به مرور زمان به آرامی انجام می شود ، به آرامی که ممکن است فوراً متوجه نشوید. با تخریب ترمزها ، تأثیر بسیار بیشتری در قالب ریزش و افتادن مشاهده خواهید کرد. لازم است آسانسور را بازرسی کرده و ترمزها را تعمیر یا تعویض کنید.
شکست های مکرر:
غالباً درهائی که می خواهید درب آنها باز نمی شود ، بسته نمی شود ، آسانسور به راحتی متوقف می شود ، دکمه ها کار نمی کنند یا هر هفته چندین نقص عملکرد را تجربه می کنید. اینها همه نشانه هایی است که زمان جایگزینی است. خرابی مداوم بزرگترین دلیلی است که مدیران دارایی مجبورند سیستم آسانسور خود را به روز کنند. اگر آسانسور چندین بار تعمیر کرده اید و همان قسمت ها را تعویض کرده اید ، جستجوی جایگزینی را شروع کنید.
چه باید کرد:
هنگامی که سفارش تعویض آسانسور خود را داده اید ، باید در مورد بروزرسانی قریب الوقوع هشدارهایی را برای مستاجران و بازدید کنندگان ارسال کنید. شما باید سالمندان و از نظر جسمی را به صورت ویژه تنظیم کنید. در آینده حتماً در صدر بازرسی های سالانه قرار بگیرید و سریعاً مسائل را تعمیر کنید تا از نیاز به تعویض زودرس و پرهزینه جلوگیری کنید. از طریق بازرسی های منظم ، قبل از وخیم تر شدن – و گرانتر از آنچه باید باشد از شما مطلع می شوند.
با برنامه ریزی های بیشتر ، می توانید تعمیر و یا تعویض را در ایام تعطیل یا سایر دوره های خرابی زمانی که ساختمان کمتر جمعیت داشته باشد ، برنامه ریزی کنید.
با آسانسور آسانبر نیروی برتر تماس بگیرید
مطمئن نیستید که آسانسور شما برای بروزرسانی آماده است؟ همین امروز با ما تماس بگیرید یا درخواست تعمیر را بصورت آنلاین ارسال کنید. ما می توانیم در تعیین نیاز به تعویض یا تعمیر به شما کمک کنیم.